برگزاری دوره مقدماتی هوشمند سازی ساختمان
سه شنبه 17 آبان 1401
    
بازدید: 1564
    

 دوره های گواهی دار KNX

1-1 دوره BASIC KNX(حداقل 30 ساعت)

دوره پایه KNX اولین دوره ای است که برای تبدیل شدن به یک شریک KNX و ثبت نام در وب سایت KNX باید در آن شرکت کنید. بخش تئوری و عملی دوره پایه حضوری است. بخش تئوری دوره نیز می تواند به صورت آنلاین سازماندهی شود. برای انتقال بخش عملی دوره از دستگاه های آموزشی متحرک یا ثابت استفاده می شود. امتحان تئوری و عملی همیشه حضوری سازماندهی شده است. موضوعات زیر باید در طول دوره پایه KNX باید آموز داده شود .

1-2 - الزامات با توجه به دوره پایه KNX

 

2- دوره پایه عملی فشرده KNX (حداقل 15 ساعت)

این دوره یک دوره فشرده است و برای افراد خودآموز یا کسانی که دوره مقدماتی را کامل گذرانده اند در نظر گرفته شده است. عناوین زیر باید در طول سازماندهی یک دوره آموزشی پایه عملی فشرده KNX عنوان  شوند:

 

دوره پیشرفته KNX (حداقل 30 ساعت)

یک مرکز آموزشی KNX که می خواهد دوره خود را به سطح بالاتری  برساند، این امکان را دارد که دوره پیشرفته KNX را نیز ارائه دهد. بخش تئوری و عملی دوره پیشرفته به صورت حضوری (F2F) سازماندهی شده است. بخش تئوری دوره نیز می تواند به صورت آنلاین سازماندهی شود. برای انتقال بخش عملی دوره از دستگاه های آموزشی متحرک یا ثابت استفاده می شود. امتحان تئوری و عملی همیشه حضوری سازماندهی شده است. موضوعات زیر باید در طول سازماندهی یک دوره پیشرفته KNX عنوان شود


الزامات مربوط به دوره KNX Advanced

 

دوره تخصصی KNX HVAC (حداقل 12 ساعت)

متخصصان KNX نصب کننده دستگاه های KNX که بر عملکرد صحیح قطعات تهویه مطبوع که در اکثر موارد توسط شرکت یا شخص دیگری نصب می شوند تأثیر دارند، باید دانش کافی در مورد تهویه مطبوع (اصطلاحات فنی و مفاهیم آن) داشته باشند تا بتوانند به درستی با شرکتی که قطعات HVAC را نصب کرده است هماهنگ شوند.

هدف نهایی دوره تخصصی KNX HVAC عبارت است از:

بخش تئوری و عملی دوره به صورت حضوری  یا آنلاین برگزار می شود. موضوعات زیر باید در طول سازماندهی دوره تخصصی KNX HVAC عنون  شود:

 

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.